* Dagen har varit.. jo den har faktiskt varit och är snart förbi.

hello-4.gif

Barnen verkar må lite bättre nu.
Bortsett från Johannes som har fått hosta och så har han blivit hes.
Hanna och Marcus har bägge varit feberfria hela kvällen.
Men maten smakar inte speciellt för någon.
Elias och jag har klarat oss men än kan allt hända.

Om inte barnen har feber i morgon så går vi ut på gården.
Måste ut, blir knäpp av att vara inne så här mycket, bluähhh!!
Vi tar med oss fika som vanligt
Bullarna bakade jag ju för några dagar sedan för fikat ute
Men då sket det sig ju.. av magsjukeorsaker.

Jag är trött nu… attans trött
Inte sådär sovtrött men trött på annat sätt.
(Jo är ju sovtrött också)
Trött på att vara inne, trött på sjuka barn.
Trött på att inte få sova mera än ett par timmar per natt.
Trött att tvätta nerspydda bäddkläder
Trött på att .. ja… säg det som jag inte är trött på
Barnen är jag inte trött på, bäst att säga det..
Jag är trött på att vara trött, trött, trött, T R Ö T T

gollum1.jpg
Är man tillräckligt trött så… är det varningvarning *ler*

Nu fick jag gnälla lite..
Skönt ju *ler*
Det är inte bara barnen förunnat det där med att gnälla.
Morsan gör ju det också i smyg här, för några ickeläskunniga barn
Gnäller alltså…
Resten kan ju läsa men dom är inte så jätteintresserade av bloggen.
När dom läser så är detta inlägg säkert långt ner, hehehe
Måste ju få ha kvar mitt ”Nu får du sluta att gnälla!!” till ungarna.
Utan att riskera ett ”Du gnäller ju du med ju” hehe
Risken är ju att orden ”sluta gnälla” förlorar sitt värde då…
Det blir liksom plattfall för mig ju och det gillar jag inte alls…. *ler*

Nu börjar klockan bli rätt så mycket, 23:46 visar datorklockan.
Alla barn sover och jag ska också knoppa alldeles strax.

snarkar.jpg

Önskar er alla en riktigt god natt.
Kram så hörs vi i morgon…

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

