* Ähhh.. jag är förtappad, det är slut nu- allt är Över!!

Jag drömde om mitt EX i natt, mina barns pappa, dom 4 som jag har hemma.
En snäll dröm.. en ”fin” dröm (Inte sexdröm.. gudskelov!! HAHA)
Ja herre jisses!! Drömma om människan efter åtta år
när jag inte ens drömde om honom när vi var tillsammans…HAHA
Drömde om honom när det finns miljoner andra att drömma om..UHUUU!! Haha
Till råga på allt så vart vi utelåsta i morse.
Jag skulle prata med Christa i trappen så Johannes följde med i farten
Samma med Hanna som slog igen dörren.
Härjade utanför minst en kvart innan Elias behagade vakna.
Gav honom en ”utskällning”
och han sa bara ”Jag trodde jag drömde om att det bankade på dörren”
Gahh… så du säger det din lilla skitunge!! I en kvart!? Haha

Hur bra kan en dag börja egentligen?
Så här bra som min? Haha
Jaja… känslan av slutet går över snart..hoppas jag.. haha
och förresten så gick Hanna och jag upp vid 4:30 tiden.
Det kommer att bli en lång, lång dag idag.

Hanna mår bättre nu faktiskt..
Hon har ätit frukost.. mycket frukost.
Hon verkar inte ha mycket feber om någonting alls..kanske liite då.
Jag kanske kan komma iväg till tandläkaren ändå idag.

Snön har börjat smälta bort.. Det droppar överallt nu.
Det hörs på bilarna när dom åker här utanför
att det är blött ute på vägen..
Det låter som om dom åkte igenom stora vattenpölar.
Det var inte länge den vintern varade.. skit åsså!!
Nu ser vi framemot plaskblöta kläder i överflöd
Tror inte mina element kommer att räcka till faktiskt..

Jag vann i alla fall en tjuga på en tialott..
Alltid något ju denna roliga morgon *ler*
Ja det och att Hanna är bättre..

Så det var ju inte en så tokig morgon egentligen..
Rätt så bra faktiskt..
och bättre kan det bara bli.. japp, det kör vi på!!

Önskar er alla en underbar dag!!

Var rädda om er och varandra!

KramKram!

4 svar till “* Ähhh.. jag är förtappad, det är slut nu- allt är Över!!

  1. Oj,oj ingen bra start på dagen,hi,hi!

    Vad skönt att Hanna mår bättre,i vår lilla stad härjar maginfluensa,hoppas verkligen vi klarar oss.

    Kram!

  2. Jessica

    Haha.. det det var ingen bra start jue :D

    Ja attans skönt att hon är bättre..
    bara det fortsätter och inte vänder.

    Magsjuka är ingen kul… bluäk!!

    Hoppas, hoppas ni klarar er!!
    *Håller tummarna*

    Ha det gott!

    Kram!

  3. Tack för svaret i min blogg! Jag är skitlat när det gäller träning så det är skönt att höra att det finns fler och att det gått så bra:-) Jag tycker ju Ebba också är duktig trots en lat mamma,men nu har jag ju börjat träna lite mer intensivt,ska bli kul att se om det blir någon skillnad.
    Alltid lika kul att läsa om Hanna hon verkar vara så go!

    Ha en bra dag!

    Kram

  4. Skönt att lill-trollet börjar piggna på sig ! Men…brukar hon vakna så där tidigt eller var det speciellt nu för att hon är dålig?

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

