* Gruppsex(!!) och dunka dunka…

Jahapp  och så var det om lördagen.
Det var då vi fyra tjejer gjorde Köping lite osäkert.
Det var jag, Christa, Birgitta och så Tina
Vi satt uppe hos Christa…
Birgitta och Tina gick upp till Christa i förväg.
Jag stannade hemma och försökte få bort mitt Oranga skalp.. haha
Men jag kom upp efter ett tag och det poppades för fullt.
Tjejerna hade börjat med att ”Gissa vem som sjunger”
Man skulle så fort som möjligt ropa artistens namn om man visste.

Jag är ju så efter så jag hängde ju inte riktigt med.
Efter en stund så ropade Birgitta ”GRUPPSEX” från toan
Hon var väl där och fixade med sminket eller så =)
Jag och Tina tittade på varandra och gapskrattade.. haha
Det måste ha slagit runt för tösen kom vi överens om.. haha
VA??? Ropade vi till henne Vad är det du säger? Vill du ha Gruppsex?
”GRUPPSEX” ropade Birgitta tillbaka… ”GRUPPSEX”
Vi vrålade av skratt.. fan vågar gå ut med henne ju… haha
”Men är ni tröga?” ropade Birgitta och stack ut huvudet från toan.
”Det är ROXETTE” som sjunger inte GRUPPSEX!! ÄR ni galna!? Haha
Ja det var ju tur att vi hörde fel…. haha

Det avhandlades en massa trevligt under kvällen
Jag blev i alla fall övertygad om att  pröva på
att åka bakpå en motorcykel innan jag dööör ju… haha
Det skulle vara häftigt ju… fart och fläkt.
För mig blir det välan en näradödenupplevelse
att sitta bakpå utan kontroll… Hua!!
Nu gäller det att få tag på någon som har en sådan..
Känner ingen med Hoj faktiskt…
Får väl lifta med någon som åker förbi.. haha

Vi var ju tvungna att gå ner hem till mig innan vi drog
för ett gruppfoto till Bloggen min.. hehe
Jessica var som alltid redo med kameran

24-26-april-09-050GRRR!! Tre tjejer på hugget.. haha

24-26-april-09-052GRUPPfoto =) Christa, Birgitta, jag och Tina.
Är det inte så här man gör på bild… böjer sig framåt?
Men puta med läpparna alá Rosing ides vi inte … haha

Ni skulle ha varit med på Hantis…
Birgitta och Tina dom dansade på bardisken
i takterna till Monaco Blues Band…
Vakterna tyckte det var lite väl mycket med fågeldansen till Bluestoner
Så dom blev ombedda att inte köra den varianten.
Men i pausen var det fritt fram att vara pausfåglar.
Dom körde storkvarianten under pauserna.
Ja och vi tyckte nog att någon vrålade ”GRUPPSEEEEX” därifrån.. haha
Fast hon kanske önskade att dom skulle spela ROXETTE..
Vad vet jag… ingenting.. hehe
Christa hon åkte Rutchekana i trappen från Discot hela kvällen.
Och jag försökte spana efter singelkillar…
Måste ju passa på  medan tjejerna var upptagna på sitt… men men
spanar säkert efter på fel ställe… haha
Ja hittar man inte någonting på krogen här i Köping
så är väl nästa anhalt.. Nygård eller Tunadals pankiscafé
Ja man börjar ju bli lite till åren ju…

Ja får jag inte åka bakpå en MC innan pankishemmet
så kanske jag lyckas bättre där sen.
Att blir skjutsad på en rollator är väl inte fy skam.. haha
Det kan ju gå riktigt fort ju.. =)

Resten av redovisningen av kvällen med bilder
kan fås av Birgitta på hennes jobb.
Kodordet som ni ska väsa fram till henne är ”Gruppxette” hehe

Nähäpp… nu blir det en stund framför Burken

Ni får ha det så bra!!

6 responses to “* Gruppsex(!!) och dunka dunka…

  1. puff,du är inte klok.Skönare kompis än dig finns inte.Hur fick ni roxette till gruppsex!Nu tror väl alla att jag är pervers..Kram Bitta

    • Hahaha… nääädå gumman.. ingen kommer att tro att du är pervo… haha :P
      Gruppsex.. Roxette… mjaaa.. det låter väl lite lika..eller? Haha :D

      Och Tack detsamma ju!! :D

      Kramar!!

  2. Hon ljuger vännen, syrran ÄR pervers….hö hö hö….
    Tackar för en riktigt trevlig afton, synd bara att vi inte fick dansa klart där uppe…
    Vi som tyckte det svängde utav bara f..n. =)
    Jag följer gärna med er ut igen, ni är ett gäng sköna brudar!!!!! Puss å kram å nyp i stjärten ;) //Tina

    • Hahaha… hon skrek nog inte Roxette när allt kommer till kritan ju :D
      Tack själv du och klart du ska med nästa gång! :D

      Puss å kram å nyp i stjärten tillbaka :P :D

  3. Pingback: Offer jag? Vad snackar du om? ©

  4. Pingback: * Gruppsex-fattig blogg. « Offer jag? Vad snackar du om? ©

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

