Daily Archives: 17 november, 2009

* ”En Säng sökes med en karl i”

En grå dag idag… väldigt grå.
Regnat har det gjort också…

I morgon ska två av mina gossar få spruta mot Svininfluensan.
Så det blir till och knalla upp till skolan…
Hämta lillgrabben och gå på Johannes tid som är då kl 9
Annars så får jag gå först kl 9 då Johannes har tid
Sen kl 13:15 då Marcus har tid…
Mår fortfarande illa och gör jag det i morgon så får jag väl stå utanför.
Dom är inte rädda för sprutor så jag behöver nog inte vara med
för att hålla handen… Men jag ska vara där ändå ifall dom börjar må kasst.

Inspirationen till att blogga börjar smyga sig på..
Men så där överväldigande lust han man ju inte…
Vi skyller på vädret…

Det går så trögt på morgnarna att få igång ungarna..
Hua för dessa tröttmössor
Dom går från sängen och till soffan för att somna om..
Sen får jag väcka dom en gång till…
Då sätter dom sig upp och vänder jag ryggen till
så tippar dom omkull igen och somnar.
Det är inte kul.. det strezzzzzar både mig och ungarna..
Ska försöka tidigarelägga hoppet i lopplådorna
Så får vi se om det funkar… en timma tidigare vore lagom.
Så det är dags snart att sova för mina ättelägg…

I vår så ska jag skaffa mig en säng kosta vad det kosta vill.
Tidigare har jag inte råd… å andra sidan har jag inte råd då heller.
Men julen är snart är och det innebär ju en massa extrautgifter.
Så det känns som om man ser ett slut på det sänglösa tiden nu =)
Men… jag kan garantera att någonting oförutsett händer.
Det slår aldrig fel … ska vi slå vad? ….Haha
Säkert går ett par glasögon sönder just då.. eller annat.
Men hoppet finns ju kvar iaf… att det inte händer någonting
så det Kör vi på stenhårt nu!!

Sängen börjar bli ett måste nu… Ryggen har börjat ta mycket stryk.
Ryggen värker konstant nu.. Jämna plågor utan variation.
Men ett halvt år kan jag nog vänta… Jag dör ju inte av värken.
Det gör bara ont… en känsla som man får försöka mota väck.

Man kanske skulle skaffa sig en karl med säng…Haha
”En Säng sökes med en karl i” kan det ju stå i annonsen.
Frågan är ju om jag ska sätta ut den på ”Köpes” i anslagstavlan på Hemköp
eller i  Hemmets Veckotidning…Haha
Fasiken.. det är ju en grym idé…ska nog pröva.
Vem vet.. man kanske får tag på en helt underbar karl… Säng

På Fredag så ska Hanna till Korttis.
Har det verkligen gått en månad sen hon var där sist?
Hua vad tiden går fort ibland…

Nu har ungarna kikat klart på sin film… nu blir det The Lopplåda

Önskar er alla en helt underbar fortsättning på eran kväll!!

Sköt om er!!

KramKram!