Dagsarkiv: 24 november, 2009

* Trög…kanelbullar och Gårdsliv med grilla….

Hej alla mina fina läsare!

Idag så har jag har en helt fantastisk trög dag…
Har inte gjort ett dugg… bara sovit
Jomen det har jag ju gjort… vad yrar jag om….Haha

Shalini kom igår kväll och fikade vid 21 tiden i går kväll
och gick sen vid midnatt… Trevligt med sällskap.
Under tiden så bakade jag kanelbullar….
Dom blev rätt så goda faktiskt.

Kom i säng sent… typ vid 01:30 tiden..
och gick upp före 05…
Däremellan så hade jag vaknat ett antal gånger..
Det är därför jag är så trög idag…
Men vi hade iaf Gårdsliv efter att ha hämtat ungarna..
Kanelbullar, saft och kaffe fanns det i korgen
Det gick åt… som vanligt!!
Jag och Shalini bestämde att vi skulle grilla i morgon…
Frågade Christa om hon skulle vara med…
Fast hon tycker nog vi var galna… hon huttrade fram ett… Näääää!!

Nu ska jag se till att ungar kommer i säng via badet.

Vi höres lite senare!!

KramKram!!