Daily Archives: 20 december, 2009

* Det blir inte alltid som man planerar…

Skulle ju ut och köpa Julklappar idag nu under dagen..
Men har åkt på en vidrig huvudvärk… Fast den har lugnat sig lite nu.
Sitter barnvakt i stället åt Trollungarna Shaan och Simran.
Shalini och Sani åkte till Västerås för att köpa som sista klapparna till barnen.
Passade på att skicka dom till Rusta för att köpa mig en dammsugare.
Min har ju pajat och har levt den senaste veckorna på Shalinis
och  Sanis dammsugare…
Det fanns två till rätt så Ok pris.. 299:- och 399:-
Dammsugare måste man ju ha annars så kommer kackisarna… eller så =)
Sen när dom kommer så ska jag väl sticka ut en sväng jag med…
I morgon så blir det Västerås och Shopping…Åhlens bla ska få besök =)
Det är jag och Shalini som åker… Vi tar en heldag i Gurkcity.
Det var tänkt att åka först på Tisdag.
Men kom ju på att jag har ju inte fritte till ungarna då.. Jullov vettu!

Det är en fin vinterdag här i Köping.
Solen kikar fram ibland och det är lagom kallt..
Men det är inte så många ungar ute…och  mina vill inte ut idag.
Försöker att köra ut dom med jämna mellanrum.. Men icke!

I morgon kväll så är det ju Julfest på Hannas skola.
Jag har köpt en jättefin klänning till Hanna.. Julröd Plychklänning.
Det kom lägligt ett presentkort via SMS på Lindex
som gjorde klänningen ganska billig… =)
Fiiint sa Hanna när hon provade den.. =)
Vi andra får gå med gamla paltor…Haha
Thommy, Hannas assistent på fritte kommer han med…

Nu ska jag ta mig en macka… Har inte ätit någonting idag.
Klockan är 14:07 och magen kurrar av bara perkele.

Ha det bäst alla!

KramKram!

* Sista Advent!

Vi önskar er alla en Underbar Fjärde Advent!

Kram från Sirpa och Barnen