* Julens Bästa.

Marcus hade sett bilder på siemesika tvillingar och han var så fundersam..
Så jag berättade det jag vet om det när vi gosade i soffan igår..
Marcus var högfebrig också och hade sovit mest hela Julaftonen. Stackaren!
Efter ett tag så säger han..

Hela våran familj är ju siameé tvillingar
Vi sitter ju fast i varandra i hjärtorna med kärlek….

Åååå… gulleplutten… Han är ju alltid sådan min goa Marcus
Mycket hjärta och Kärlek i han och han säger det också… ofta.
Alla mina barn säger dagligen dom tre vackra och viktiga orden

”Jag älskar dig”

Kommer in snart med ett inlägg och bilder om våran underbara jul.
Alla presenterna var fantastiska… Allt träffade helt rätt.
Barnen är så glada och förvånade över ”främmande” människors julklappar
till dom… ”Ååå, vad snälla dom är.. TAAAACK” hördes ett antal gånger
när paketen öppnades.
Jag fick också min beskärda del av folks omtänksamhet. Underbart! Tack!
Sköt om er så hörs vi snart igen… och

GOD FORTSÄTTNING på er alla.. från oss fem här i Köping

Julekramas!

6 responses to “* Julens Bästa.

  1. Kramar till alla Er!
    Vilken alldeles underbar kommentar! Man kan sitta ihop på olika sätt, men att han kan sätta ord på det han känner i sitt hjärta, då har du verligen lyckats Sirpa! En fantastisk son du har, och de andra barnen oxå såklart…
    Härligt att alla klappar på julaftonen hittade hem och att alla var nöjda och glada efter att tomten skött sitt jobb!
    Hoppas att ni är friska nu och att ni kan vara ute och njuta av vintern!
    Vi hörs snart igen!

    KRAMAR i massor!

    Karin

    • Tack finaste Karin!

      Ja den är underbar kommentaren…
      Fick ju svälja en del när han sa den.. Svårt att låta bli att grina!
      Goa du… ja tomten hittade hit och barnen är mera än nöjda :D
      Marcus är på bättringsvägen men han har lite feber fortfarande.
      Han har skuttat uppe hela dagen och faktiskt varit till farmor och farfar en sväng.
      Det var ju bestämt så sen länge och han hade ju längtat
      Efter ett rådslag med Farmor så fick han åka med.

      Ja vi hörs vännen!

      Julekramas!!

  2. Supergoa Marcus!!!!!! Mår han bättre idag?

    • Goaste Åsa! Tack ja han mår lite bättre… lite feber och han är pigg… skönt ju.
      Mycket piggare än igår då han låg hela dagen.. Lillgubben min!!
      Ja han är så go min Marcus… Alltid så har han någonting kärleksfullt att säga.

      Julekramas!!

  3. Underbara unge..isot halit

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

