* Bråda tider… men jag ork int men måst ju!!

Hualigen.. nu har man blivit med förkylning igen.
Så jäkla typiskt när man behöver precis all ork som finns.
Jag är trött och matt… Blöder näsblod av och till och det nog tack vare snorigheten.. Hostan river upp halsen och stör min nattsömn.
Men men.. det är bara och bita ihop och gå vidare.
Är ju van och vara sjuk nu för tiden för bövelen ju =)

Det är det ena med det andra nästa vecka..
Grande finale infaller på fredag den 10 September då Elias fyller 15 år..
Gäster kommer att komma under hela helgen…
Tänk.. hela femton år… min Älskade, underbara Elias <3
Han kommer att få moppe av min pappa..
Jag får ge honom förarbeviset som är ett måste för alla sen Sep -09
2200 kronor kostar det också.. som hittat ju!! Skit också!!
För EU moppe hade det blivit dubbelt så dyrt.
Får väl knalla ut i skogen och plocka svamp och sälja ju!
Får ta med mig Paula som är en Svampexpert.
Jag kan väl nätt och jämt känna igen en kantarell… Haha

Sen den 20:e fyller min stora underbara son <3  Petri 27 år.
tjugosjuår… Ja jisses!! Då måste jag vara ganska gammal nu va?? Haha

Det bidde ett kort inlägg idag…
Jag tyar icke mera datoriserande idag…
Lopplådan gäller snarast möjliga för ZZzZzzZzzzzzzzzzzz

Önskar er alla en toppenslut på denna vecka
och en helt fantastisk nästa vecka….

Var rädda om er!

KramKram!

6 responses to “* Bråda tider… men jag ork int men måst ju!!

  1. Attans jäklar då..har de jämrans baciluskerna funnit vägen hem till er igen.. Vilken osis ni har.. Här e det lite snuvigt oxå men ännu inte så det stör– Ute i skogen ränner vi ju dagligen nu..finns massor av svampbilder på min blogg bara dit o öva på dem;)))) Sen ett huckle på huvet som Kajsa Kavat o ut på torget o kursa kantareller o karl-johan o trumpetsvampar o allt möjligt.. Haha halit sinulle ja parane pian..katson jos löydän sen kirjan sinulle

    • Finaste Heidi!

      Ja, fy bövelen.. inte kul alls..
      Är så trött på alla dessa förkylningar..

      OM jag ska ut i markerna för att plocka svamp
      Så blir det nog mera ett självmordsuppdrag… ja eller så.
      Givetvis så måste man ju smaka som den svampälskade man är..
      och då är det nog adios för min del…
      Så är man nog långt ifrån en Kajsa Kavat.. Haha

      Halit sinulle myös rakas ystävä.. ja Kiitos!

  2. Hoppsan ingen Sirpa här..då har hon nog kroknat i flunssan–attan oxå..halit

  3. Krya på dig! Kram!

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

