Dagsarkiv: 20 november, 2011

* Den här söndagskvällen den 20 november 2011..

Hej Mina vänner..
Här ligger vi då för att göra söndagskväll med film. Johannes ville ta kort och jag passar på att blogga lite nu när filmen som vi alla kikar på är på pausad. Nöden kräver ju sitt emellanåt. Hanna mår inte så bra. Hon kräks av den höga febern och halsen gör ontont. Hon blir ju så förtvivlad när hon kräks. Det är alltså riktigt, riktigt jobbigt för henne att kräkas.. Det blir ju stopp i andningen och hon får panik. Stackars gumman! Jag somnade nu i kväll en timma i soffan med Hanna och vaknade med värsta skallebanken.. Den börjar ge med sig nu, det värsta är borta. Det blev en mycket splittrad natt, den som var, och det är väl därför huvudvärken kom. I morgon är det skola för tre barn. Skönt faktiskt.. Det blir lite lugnare här hemma =)  Kanske kan man ta sig en tupplur med Hanna då.. el två helst ju.. under dagen..

Nu är kisspausen slut och åter till filmen… (och jag tänker se på den medan jag blundar=) )

Sköt om er allihopa…

Kramar från oss alla till er alla!!