* Fnaska eller Porrblogg?

Läste detta i Magazin24 i dag.. Bbl/At säger så HÄR.

Ännu mera folk som ska ut i arbetslösheten. Ännu mera konkurrens om jobben.. Dom som inte finns. Upplyftande som fan. Sicken Julklapp till dom som drabbas. BAD BAD SANTA har varit i farten..

Jag gick och köpte en trisslotta som var en Nitlotta i rena frustrationen för att hitta en enkel väg ut.. för jag hungrar efter förändringar.. Jag är Vrålhungrig. Men jag inser mer och mer att Köping inte kan mätta min hunger. Jag svälter. Men jag har inte gett upp alls. Det tillhör inte min natur. Jag får söka efter vägar som jag inte har har haft som alternativ tidigare. Får väl börja fnaska eller starta en porrblogg och ta inträde. :P Haha.. Nejdå kanske inte det men någonting måste bara ske och det nu.
Jag får inte ens tag på en fattig karl så det det är med att gifta sig rik är väl helt uteslutet.. Haha.

Nu beklagar jag mig inte över min situation.. Nope, jag slår näven i bordet inom mig själv igen om ni inte redan har förstått det. För att inte hamna på villovägar. PANG! Där satt den kanske lite tydligare.

För att börja med den akuta situationen.. alltså den här vanliga vardagen som vi har så ska jag börja med Bloppis här.. Jag har ett par sexiga skinnstövlar att sälja :P Sen var det nog ingenting mera för resten av tjockislivs kläderna har jag gett bort till en kvinna ”på stan” Ja, det var innan jag tänkte dom här bloppistankarna. Men jag ska nog fundera ut lite och rota i gömmorna.. Så jag återkommer till det. Jamen hallå .. Har ju en himla massa böcker som jag gott och väl kan sälja.. Nya som gamla. Har ingen bokhylla att ställa dom i så dom ligger i kassar i garderoben. Den stora bokhyllan sålde jag ju =) Böckerna är inte nödvändiga heller. Får bara mera plats i klädkammaren.. så det är ju en fördel..

Vad mera kan göras?? Ja, medan man söker jobb som inte finns, för att få upp ekonomin en smula. Jag får ta mig en ordentlig funderare på det. Måla tavlor kanske.. Lite färg hit än dit och stirrande ögon som poppar upp lite var stans.. som Carolina Gynnings tavlor. Det ska jag väl kunna åstadkomma. Det är fina tavlor så jag menar ingenting negativt. Fast jag får börja smått på kopieringspapper.. Dukar kostar ju en massa. Det kan ju vara en god investering dom där kopieringspapperstavlorna.. ”En tidig Sirpa Hotti” kanske finns sen på Bukowskis..Haha :P Tar emot beställningar redan nu.. Innan Hanna tar slut på alla papper. Jamen hörrni.. man vet ju aldrig.. Hehe

Jag vet inte, men är jag trött nu tro? och bör allvarligt tänka på att gå och sova snart.. Det verkar lite som så.. Haha

Har förresten fått en föreläsning till, om funktionshindret Downs syndrom ur föräldraperspektiv. Dom ringde igår. På samma skola som sist här i Köping.. Men jag tar ju inte betalt än.. Jag blev så glad över att dom ville ha mig igen. Det är ju ett gott tecken om något =)

En dag så ska jag stå där med näven i luften… För jag är ingen loser!
Fast egentligen står jag ju där redan.. på ett sätt. Måste bara lära mig texten utantill så att den kommer klockrent sen =)

Till finaste Ina nu… Bosatt i New York. Jag sa till dig tidigare i en kommentar att jag skulle vilja bjuda dig på en Manhattan på Manhattan en dag el någonting liknande åt det hållet… Flytta Inte för bövelen nu.. för jag kommer att kunna komma en dag.. en dag  ;)

.

The winner takes it all
The loser standing small
Beside the victory
That’s her destiny

Ha en skön fortsättning på natten.
Fredag i dag.. sen helg =)

Uret visar 00:11 och det är den 25 November 2011.

KramKram!!

One response to “* Fnaska eller Porrblogg?

  1. Pingback: * Någonting är fel! | Offer jag? Vad snackar du om? ©

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

