* LCHF: Nu får jag väl skryta igen med bilder ;)


Här syns det egentligen inte så mycket..

Men kanske här då :P

Mina gamla brallor som jag inte kunde stänga utan gummisnodd i Juli -11. Med Marcus i så kunde jag inte stänga med knapp..(Prövade inte ens med gummisnodden) Men kanske snart om inte Marcus fläskar på sig en massa =)så kan jag stänga på samma sätt som innan LCHF.  Nu har jag samma tröja på mig som på alla korten den senaste tiden..Haha. Jag har inte så många tröjor som sitter bra fast dom är lite stora. Den här gör det och den åker i tvätten varje kväll.. så nu vet ni det..Haha Tröjan har jag snurrat och stoppat in bakpå mina bruna brallor..

Hur stor har jag varit egentligen? Men enligt alla BMI tabeller så har jag fortfarande en övervikt!! (?) Jag är 162 lång och väger nu 67 kg. Startvikten som alltid pendlade.. var någonstans mellan 94 – 96 kg. Jag utgick från 94 kg.. Heavy Lady ju =) Jag ställde mig på vågen första gången efter flera veckors LCHF och då var det minus 15 kg. Efter det 1 ggr/vecka. Ska man gå efter BMI tabeller så kan den ju få den mest normalviktigaste att försöka gå ner i vikt. Så bort med dom tabellerna. Men jag gav er bara ett exempel på vad dom säger om min vikt.

Trots den stora viktnedgången så är jag inte liten och petit på något sätt. Jag har som breda axlar, rygg och annat brett by birth som röven fast nu är den platt..Haha

Jag har inte så många helkroppsbilder på mig så att man ser skillnaden före och efter. Passade mig noga ju för att undvika helkropps..Haha. Här nedan kommer två iaf..orkade inte leta så värst flitigt.

Sep -10

Juli -10 (Christa och jag på väg på galej)

Medan jag skrev detta så kom Hanna och drog mig ut i köket. Hon har förberett lite för bakning.. Lillgumman då :D

Det här var placerat på hennes plats.. Både Elias och jag blev utan men påsarna räckte inte till oss alla.. Älskade ungen!!

Nu blir det till att laga PyttiPanna…

KramKram

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

