Daily Archives: 21 mars, 2012

* En viktig dag idag…

Det är den internationella Downs syndrom dagen.


Några år gammal bild men det här är min Hanna. En helt fantastisk tös på 11 år. Hanna älskar hästar och kika på film. Hanna älskar sin familj och det visar hon varje dag.. flera gånger. Och vi älskar henne också som tokar och det får hon höra varje dag.

Jag kunde aldrig ha fått en bättre dotter ♥

* Meehh… moi.. nära på en bimbo ju =)

Var på Euromaster och skiftade däck igår. Däcken var på ett däckhotell. Den där minimala rampen som man skulle köra upp på fick mitt rykte av att vara en redig tös gå rätt åt helvete..Haha

Jag har alltid haft svårt för ramper.. att våga köra upp på dom även om dom är obetydliga..Haha

”Kör upp bara.. rak fram.. det går bra.. backa lite nu och ta sats.. håll ratten som du har nu..”

”Men jag ser ju inte.. alltså har alltid haft svårt för det här med ramper..”

Försökte vara lite vitsig och sa.. ”Meen.. jag är ju tjej.. ha lite förståelse”

Dom var lika vitsiga dom med.. ”Tjej? KÄRRING ju” Haha :P

Jamen det gick ju bra ändå och trevliga var dom två GUBBARNA .. Pappas bil har sommardäck nu..=)

Jag röjde som en tok igår.. ont har jag idag. Petri kommer och kör iväg allt till återvinningen idag. Sen kan man andas ut ett tag.

Nu ska jag ta och samla ihop det sista innan han kommer.

Önskar er alla en attans trevlig Onsdag..

Sköt om er!