* Visa lite ansvar nu SVT!!

Debatten igår var till en viss del så förbannat sorglig att kika på. Hur kan man mata en vilsen ung tjej som H W med tillfällen att göra sitt liv mera tragisk än vad den är? Det kan inte komma någonting gott av hennes agerande överhuvudtaget i någonting.. inte bara i debatten igår utan i allt. Det finns en gränslöshet som inte kan vara sund på något sätt.

Snöblandat regn här i Köping.. Inte så kul faktiskt men så kan det vara när det är April. Men det blir väl bättre väder så småningom.. Hoppas jag ju. Det händer en del grejer igen och tro inte att det är någonting roligt alls.. Men det är väl så det ska vara just nu när man heter Sirpa Hotti. Det är väl bara att hänga med i svängarna och göra det bästa av allt ändå. Skriver mera senare.. kanske i kväll. Nog om detta nu.

Ska nog pallra mig iväg nu och handla lite mat för helgen innan vädret blir sämre. Klockan är nu 08:37 och det är skönt att få handlandet överstökat så tidigt som möjligt.

Önskar er alla en underbar Fredag och helg.
Var rädda om er själva och varandra.

2 svar till “* Visa lite ansvar nu SVT!!

  1. Har inte sett någon debatt, så vad det än handlar om kan jag inte yttra mig om saken.

    Vädret kan jag yttra mig om, för det är samma aprilrusk här hos oss. Bläää…
    Och när jag hör att det händer mindre bra grejer runt dig, då blir jag både ledsen och arg, stampar med foten och vrålar NEJ nu får det vara nog!!!

    Många kramisar! ♥

    • Finaste..

      Har en länk till debatten i inlägget.. Inslaget om skönhetsoperationer kommer sist.

      Mmm.. håller med dig.. att det får vara nog. Men det ordnar sig.. Det är jag övertygad om.

      Kramar!

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

