* Nu ska vi se hur länge detta varar…

Innan jag blir av med detta verktyg för internettande. När abstinensen har varit svår så har jag knäppt på textTV:n och med väldigt gott om fantasi så gick det nästan att få den till en webbläsare…Haha :P

Ni har varit attans duktiga på att hålla upp min besöksstatistik – Tackar så mycket för dom besöken.

Det har väl inte hänt så mycket här hemma under dom nästan två veckorna jag har varit borta från nätet. Sommarplanerna som vi hade har vi lagt på hyllan. Det är inte realistiskt med några Road trippar överhuvudtaget. Inte några trippar alls faktiskt. Men det är ju så det har sett ut under alla dessa år så varför skulle det vara annorlunda nu. Jag har ju inte vunnit på lotto eller så. Inte än i alla fall. Har ju en oskrapad Triss i plånboken så en liten chans har man ju.. Minimalus chans visserligen men ändock en chans :P Men vi misströstar inte alls.. Livet är som den är och det gäller att göra det bästa av det man har även om man känner av en dryg tristess emellanåt. Gårdsliv är inte illa alla gånger.. om inte annat så får man träsmak både i röven och hjärnan.. alltid något ju som omväxling.. Haha. Men förhoppningsvis blir man brunbränd.

I morgon Lördag så är det Cruising här i Köping. Vi bor ju i centrum och bilarna åker utanför oss så vi ser ju bilarna från balkongen. Få se om vi ändå ska ta oss en sväng till mitt i smeten.. Ungarna vill nog det. Tja.. vi får väl se hur det blir.

Måste läsa i kapp mig om vad som hänt här lite överallt på nätet. Tur att det är lördag i morgon så att man kan sitta uppe länge och läsa =) Trött är jag ändå på dagarna så det spelar egentligen ingen roll hur mycket eller hur lite jag sover.  Alltid trött ändå. Zooombie jue.. Kärringen är lite slut tror jag.

Några bilder blir det inte just nu. Är lite snål för stunden för att köpa en överföringssladd till kameran. Jag får väl beskriva en del saker så målande som möjligt.. ja så får ni använda fantasin =)

Det är regnig här i Köping men vi har haft toppendagar faktiskt för några dagar sedan. Jag har nog fått lite färg i mitt zooombieansikte faktiskt. Nu kommer det vara lite ostadigare framåt.. men det är ju bara 4:e Maj nu så man behöver nog inte oroa sig. sommaren är framför oss och den blir nog attans fin vädermässigt och på andra plan också… förhoppningsvis ju! Vi behöver i alla fall det där fina extra mycket just nu.. Det har varit lite kämpigt med vissa saker hittills och är fortfarande emellanåt.. Livet är tufft ibland det kan vi väl alla vara rörande överens om. Jag tror alla får sin beskärda del av den sidan av livet när vi är ovan jord. Vissa får mera och vissa mindre men alla så råkar vi ut.. Tyvärr!

Barnen mår oki.. Det är ju det viktigaste. Det andra som inte är så högt upp på prioriteringslistan lägger vi ju åt sidan..Att barnen har det bra är ju det allra viktigaste. Sen löser sig resten..

Nu ska jag röja lite i köket.. hänga upp lite tvätt.. Ja allt det där tråkgörat som måste göras trots att jag vill bara spy på det emellanåt =) I nästa liv ska jag ha betjänter.. för allt..Haha

Sköt om er själva och varandra..

Kram på er…

6 svar till “* Nu ska vi se hur länge detta varar…

  1. Yeh :) Yeh :) :) :) va skåjjZ du e tebaakZ på netet :) sååå rolit!!! nu kan vi mail va du o ja??? Yeh :) ja e GLAD!! du e sååå BRA o BEST FIINA :) SIRPA :) ja jilla o digga dej :) Ha D NajjZ o kram fr jenny

    • Finaste goaste Jenny..

      Jag blir så glad för att du är så glad.. Japp.. jag är också glad över att vara tillbaka =)

      Jadå.. nu kan vi mejla..=)

      Jag diggar dig med.. i massor. Det vet du ju <3

      Kramar i massor

  2. FIINAST SIRPA :) hehe jaaa ra här e vi GLAD :) hehe… skåjja me piizonal o frågga vilka jåbba nu i natt men men de typ bara nåra som vet vilka jåbba… o ja börja retaZ o trakka me de :) hehe piizonal skratta o dom me börja retaZ…. så vi skåjja massa :) :) o skratta :) :) :) hehe… de KUL o busa me piizonal o hålla i gågn dom Yo :) o piizonal sa de rett tyst då ja e i plugget o sen dom merka då ja e tebakZ för då de BUS :) …. MASSA BUS :) Yo o de skiiiit skåjj!!! o ja håppas vi typ kan ses snat jue typo??? o då ja bli MER GLAD hehe…. Ha re NajjZ o kram fr jenny

    • Härligt gumman.. Ja Busa.. det kan du ju.. rejält. Stackars piizonalen.. :D

      Fortsätt att busa och var glad men tänk alltid på att det finns en gräns… Det är viktigt att man lär sig dom gränserna.. Ja, det gäller ju alla och inte bara dig =)

      Jadå.. vi ska ses.. sommaren är snart här =)

      Kramar <3

  3. Vad glad jag blev när jag såg att du varit i farten igen! :) Har det ordnat sig på data fronten? Annars så väntar min gamla på dig uppe i sthlm. ;)

    Ha det bra, vännen!
    Kramis!<3

    • Hej Gumman!!

      Joooo.. här är man i farten igen.. lite smått i alla fall.

      Thanks.. datorn i Stockholm kommer att behövas men det är inte ”akut” för stunden.. Tack finaste.

      Ha det bra du med…

      Kramar <3

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

