* Fattiga Frida…

Fattiga Frida lever på 500:- i månaden. HÄR har ni lite mera om detta. Fattiga Frida får gärna byta sin situation mot min :P Eller mot många andras situation liknande min.. Fast det skulle kanske bli lite jobbigt för Frida. Då kanske hon får uppleva på riktigt hur det är att vara ekonomiskt fattig.

Tja.. Om man behöver pengar för att överleva så kanske man måste göra som Octomom Hehe :P Hmm? Om jag gör en sådan video så kanske jag kan köpa Fattiga Fridas bostadsrätt och på så sätt få upp henne på fötter =) Vi fattiga måste ju hjälpas åt :P

Intresserade produktionsbolag?? :P

Nehepp.. nu ska jag ta och börja städa min hyresrätt =)

Sköt om er så hörs vi lite senare..

TILLÄGG: HÄR har ni lite mera

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

