* Zombietanten här…

Hua så trött jag är nu.. as usual… så det är väl egentligen ingen nyhet. Jag är nog piggare i morgon.. Det är lite så emellanåt att en dag är riktigt pissig men dagen efter så är det en riktigt bra dag utan nämnvärd trötthet. Så nu bestämmer jag att morgondagen ska vara bra och utan zombietakter. Man skulle ju behöva en resa någonstans i ett par veckor för att vila ut så att man orkar vara trött här hemma sen =) Ja, det vore ju trevligt och behövligt. Om inte annat så är drömmen attans trevlig att ha.. man kan ju vara i princip överallt ju som Galapagosöarna i Stilla havet =) Man kommer alltid dit, for free, med Air Google :P

Jahapp.. Vann ju 75:- på triss. Köpte en ny och tog ut resten. Hela 50:- Och nu sitter man här med en Nitlotta. Attans också.. men tur var det ju att jag inte köpte 3 så jag får väl vara nöjd.. =)


Nu har jag tagit reda på när ungarna har avslutning från skolan för sommarlov.  Det är den 8:e Juni och det är tidigare än vad jag trodde. Det är ju snart för sjuttsingen. En månad kvar och det känns ganska najs och den känslan brukar hålla i sig en vecka typ sen när det väl är dags =) Nejdå.. Lite längre.. efter halva sommaren brukar det börja kännas rejält om man bara har varit hemma. Ja det är lite blandade känslor.. Men det ska nog bli en bra sommar ändå.. Bara vi får hålla oss friska och vädret blir någorlunda bra.. Men visst är det väl underbart att vi har sommar snart?

Vad har ni för planer inför sommaren? Det vore ju trevligt att få veta vad mina fina bloggläsare har för sommarplaner. Eller är det lika dåligt med planer som hos mig?

Jag ska nog göra kväller nu.. Det börjar kännas lite grusaktigt i ögonen trots att klockan bara är 22:17.

Var rädda om er själva och varandra..

Natti…

4 responses to “* Zombietanten här…

  1. Men du, då är vi två om att börjat den nya veckan som en zombie. Jag har dessutom varit en drogad sådan, utan att jag ens tagit några sovpiller. Tog halva dagen innan jag började känna mig ny vaken. Ja, usch och fy för den här dagen!

    Har löst in min vinst lott till två nya, som jag inte vågat skrapa ännu. Vill ju fördröja möjligheten till vinst ett tag, innan man möter den ständiga besvikelsen.

    Vad tidigt dina barn får sommarlov! Mina döttrar får snällt vänta tills den 15:e innan de säger tack och hej till skolan. För Mathildas del är det ju för gott, då det blir högstadiet till hösten. Det samma gäller väl för din Johannes? Eller har ni som i sthlm där de börjar högstadiet redan i 6:an?

    Den enda planen vi har inför sommaren är att på ett eller annat sätt ta oss upp till min sons bröllop som hålls i brudens hemstad Luleå. Hur vi ska ta oss dit vet vi inte ännu, men Julias pappa har lovat att hjälpa till med resekostnaderna som födelsedagspresent till mig. Men bröllopet är inte för än den 11/8, så vad vi ska fördriva tiden med fram tills dess är inte planerat. Jo, Julia åker till London med några tjej kompisar direkt när lovet börjar. Hon har själv sparat ihop pengarna från studiebidraget och tjejerna har gratis boende, då en av kompisarnas stora syster bor i London.

    Nää, nu kallar sängen på mig. Natti natti!
    Kramisar! <3

    • Hej Finaste..

      Jamen så skönt att man ha sällskap :D Skojas lite.. Det är fasiken drygt att vara så seg.. blähä!

      Oooo.. håller tummarna nu för att du i alla fall får en finfin vinst.. Det är du värd!!

      Trodde själv att sommarlovet började typ i mitten av juni men det var det inte.. Hoppas det ordnar sig med att få ihop en reskassa. Jag sponsrar om ajg har möjlighet till det.. så håll tummarna för framtida pengaregn eller så =)

      Härligt att Julia kommer iväg till London. Dit skulle jag också vilja åka och ska nog banne mig göra det också någon gång..

      Kramar i massor min vän! <3

  2. Skulle så gärna vilja ta en tur i Sverige. Vill bo på hotell och bara leva lyxliv. Det går bra med vandrarhem också. Ska börja titta lite på priser och läge. Så 2-3 veckor ute på en ö i minst . Lite avbrott för prover och div. behandlingar. Tyvärr kan man ju inte resa bort och ta semester från sjukdomarna:) Bara jag slipper ligga inne så är det ok.
    /A

    • Fina Goa Anita!

      Din planering låter helt underbart. Sverige är inte fy skam att semestra i.. 2-3 veckor på en ö.. låter bara så underbart ju :D

      Åhh.. finaste… Hoppas du slipper en massa jobbiga skov.. men som du säger.. men kan ju inte ta semester från sjukdomarna.. :(

      Massor med kramar <3

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

