* Infinity Journey Beyond Death

Om inte trailern funkar så gå in HÄR och kolla den.

Se denna film.. Köp den eller låna den av någon som har som jag har gjort.  En mycket vacker film.. lite spooky faktiskt och lite ”Tja” men den ger en en del viktiga tankeställare.

Man kommer inte härifrån genom att dö.. Låter finfint ju. Man hamnar i ett liv här på jorden om och om igen tills man har lärt sig läxan.. Livet är ”skolan” som vi går i. Vi är inte våran kropp utan den är ett transportmedel för oss här på jorden så som en ”bil” är och som tar oss från punkt A till punkt B. När vi dör så kommer vi igen i en ny ”bil” nytt märke.. ny färg osv. Ja typ någonting åt det hållet =) När vi har lärt oss alla läxor så når vi det högsta av någonting och behöver inte komma hit igen =)

Dom elaka människorna är ofärdiga människor. Dom lär sig läxan genom att bli dom personer som dom hatar i sitt nästa liv.. Herreminjessus.. Då vet jag en peson som kommer att knalla här på jorden som Sirpa i sitt nästa liv och lär sig läxan att inte hata… Hehe.. sicket jävla öde :P

Undrar vad jag var i mitt förra liv? Säkert en uppblåst.. fisförnäm och mycket, mycket pengamässigt rik människa. Nu är jag här för att lära mig läxan =)

Jag passar mig verkligen för att hata någon så jag kan väl vara lugn och behöver inte knalla ett helt liv i mitt nästa liv som någon person som jag hatade.. Har väl andra läxor att lära så det är väl därför jag är här. Jag kör ju med mycket med självrannsakan här på bloggen sen flera år så jag lär mig mina livsläxor ska ni veta. Mitt nästa liv måste ju bara bli toppen ju.. Inte för att jag har ett uselt liv just nu.. Men i nästa liv kanske det där jobbiga inte finns med.

Jag ska nog ta och se filmen en gång till =)

Ha en toppen Lördagskväll alla..

Be nice där ute.. så behöver ni inte få några taskiga läxor att lära i ert nästa liv =)

4 responses to “* Infinity Journey Beyond Death

  1. Oj, vad spännande! Den filmen vill jag se… Jag har under en väldans massa år tänkt just i den banan, att livet på jorden är som en skola, bara en liten del av så mycket mer.

    Tack för tipset! Nu gäller det bara att få fatt på filmen. :)
    Kramis! <3

    • Hej Gumman!

      Vassegod! Ja, den var bra.. så försök att hitta den.. Den finns att köpa på CDON men den är dyr.. så försök att kolla om den finns att låna av någon vän.. eller om du kan köpa den billigt av någon.. kanske på tradera. Efterlys den på din blogg och på fejjan.

      Kramar <3

  2. Intressant tanke..men fy sjutton..jag unnar inte vissa otäcka människor o få vara jag..neeee minsann..de kan få fortsätta vara sitt egna äckliga jag som straff sådär en tio liv tiill.. Jadu..tack för dina ord..jag känner mig rent otroligt tillfreds med livet för tillfället..det gör gott att landa ..varma kramar till dig vännen..ha en bra söndag..här skiner solen

    • Hej Finaste..

      Ja eller hur?

      Haha.. ja… man ska kanske inte unna dom det.

      Ja det måste kännas underbart och befriande att landa. Undrar när jag gör det.. I nästa liv kanske :P

      Här har solen varit framme hela dagen. Vi hade lite gårdsliv… ungarna och jag. Så dagen har varit helt Ok. Hoppas din dag har varit bra gumman!

      Lämpimät Halit! <3

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

