Daily Archives: 4 juli, 2012

* A few small #wisdoms…

:)
Nu ska jag försöka få dom små i säng så att dom inte är så trötta i morgon när jag kör upp dom.. typ vid 10 eller så =)

Tack mina läsare för att ni finns ♥

Ha det bäst så hörs vi snart igen!!

KramKram!!

* Livskvalité i hamnen….

Idag så var Hanna, Marcus, Elias och så jag till hamnen för att fiska. En helt underbar dag har vi haft. Solen sken emellanåt så attans varmt så att man hade lust att hoppa i plurret men läget var inte bra för bad. Barnen vill dit i morgon med och om vi går så tar vi med oss grillen så att vi kan grilla korv eller fisk =) Nu hade vi bara fika med oss..

Var så god.. Lite bilder från idag..














Eftersom vi inte fick någon fisk idag och Hanna ville så gärna äta fisk efter fisketuren så stekte vi upp en liten laxbit när vi kom hem som Hanna och jag delade på. Gott ju och Hanna är så nöjd =)

Hoppas ni får en bra fortsättning på dagen!