Daily Archives: 7 juli, 2012

* Som måndag hela veckan…



Ähhh.. Detta känns som en repris på den senaste veckan.. Hanna med sina gosedjur.. Jag sitter en bit i från.. Resten inne och vägrar gå ut. Efter en stund så kommer Hanna och sätter sig vid mig och…



…jag var tvungen och killa henne lite för att hon inte skulle se så tjurig ut..Haha

På tisdag ska Johannes och Marcus till stugan med farmor och farfar. Hanna och Elias blir kvar hemma. Petri ska nog ta Elias och då blir det Hanna och jag kvar hemma tills på söndag. Ett ypperligt läge för att göra någonting med Hanna på tu man hand. Men som alltid så skiter det sig för att det inte är läge för äventyr en vecka före barnbidrag.. Så här är det alltid.. Jag styr ju inte hur barnen är hos farmor och farfar.. men på något sätt så lyckas det alltid bli ett bra tillfälle när man är pank.. Bra på ett sätt.. men spar in på maten men taskigt för att man inte kan ta och göra något speciellt med ett barn man kan bra vara hemmavid.. Men det är som det är. Vi får göra det bästa av det vi har =)

Det är molnigt, varmt och kvavt ute.. Så där så att man har en skallebanksbörjan hela tiden.. Det vore ju skönt med lite åska.. Vi håller väl tummarna så att det blir så =)

Ni får ha det så bra allihopa.. så hörs vi snart igen!

KramKram!