Daily Archives: 9 juli, 2012

* Tänk att lite oväder kan vara så fint =)


Klockan är 22:41 och åskan börjar dra vidare.. Vi satt en hel hög på balkongen och kikade på blixtarna som kom sen. Regnet kom den med och efter att tag var vi tvungna att gå in.. Vi blev lite blöta ju =)

Nu ska jag ta en kopp kaffe och placera mig igen på balkongen =)

Ha en fortsatt bra kväll..

KramKram!

* Som vanligt då…


Hanna på bänken med sina gosedjur.. Hon är inte på fotohumör alls idag..

Det är sol.. Det är varmt och kvalmigt..

Åsså tar vi en ”dagens outfit” :P Dom bästa tightsen på till ära för den somriga dagen.. :P

Huu vad jag är trött nu.. Några timmar kvar innan man kan köra ungarna i säng. Jag har inte orkat packa men hinner göra det i morgon bitti. Det blir bara Hanna och jag kvar här hemma från i morgon eftermiddag. Elias åker ju till Petri och Johannes och Marcus till Stugan med Farmor och Farfar. Vi blir kvar hemma vi tjejer. Det är inte så mycket att göra åt det mera än gilla läget. Vi får vidga våra vyer någon annan gång..

Nu ska jag koka mig en kopp kaffe eller en rättare sagt en kanna. Det återstår ju en del timmar innan ungarna är i säng. Klockan är ju inte mera än 18:02..

Önskar en en finfin fortsättning på måndagen.

KramKram!

* Det här var ju inte bra..

Tror jag kom till ro någon gång mellan 04 – 05 men vaknade före sju. Nu är jag trött som sjutton och skulle kunna sova men ungarna stiger ju upp snart. Fyy vad jag tycker illa om när hjärnan inte pausar utan är i gång av olika orsaker.. Ingenting blir ju ändå löst på natten. Man kan visserligen få idéer men det är som det är. Det är ju inte första gången jag går genom en dag som en zombie… So here we go again! =)

Vi har väl inga större planer för idag. Jag måste i alla fall knalla och handla lite mjölk eller om jag skickar någon av huliganerna.. Packa lite kläder åt tvenne gossar och sen blir det väl lite gårdsliv om vädret tillåter. Det har regnat men just nu verkar det vara på väg att klarna upp. Det tackar vi för!!

Nähäpp.. Nu är klockan 09:33 och ska nog köra upp lite ungar nu.

Önskar er alla en toppen måndag och var rädda om er!

KramKram!

* Hmmm??


Har lite tryckande skallebank så det tog ett tag att se vad bilden förställer.. Det är inte så lätt att då bara skaka på skallen.. Men jag gjorde det lite sakta och voilá en bild kom fram.. Fast jag fuskade nog lite.. Vinklade skärmen lite.. Haha

Det är natt nu och klockan är 00:59. Det är måndagen den 9 juli och året är 2012. Det regnar här i Köping och det är så attans kvalmigt. Bläh! Jag har lite mycket tankar nu för att kunna sova.. Det är problemlösning på G. Man önskar ju att man kunde stänga av lite så här till natten men jag blir väl pumsig någon gång.. Hoppas jag. Annars blir det drygt i morgon.

I morgon ska det packas lite väskor. Johannes och Marcus ska till stugan. Få se nu om Elias åker någonstans också men han packar sin egen väska.

Nu har klockan hunnit bli 01:10.. Har suttit och kikat på ”Brottsplats USA” medan jag har plitat ner detta inlägg.. Ska fortsätta med det nu.

Hoppas ni alla får en underbar måndag..

Sköt om er så hörs vi senare idag..

KramKram ♥