* Jag har bara regn hos mig….


Vart man än tittar så är det grått, grått och mera grått. Bläh!

Idag så åker då tre gossar i väg. Vi tjejer blir kvar hemma och ska vädret vara så här så blir vi inomhus också. Jag får inte ut Hanna i slaskväder. Jag vill ju inte heller ut så jag försöker väl inte så värst heller =)

Det känns lite som om man är på väg att bli barnfri.. Lite i alla fall. Ja ni förstår säkert vad jag menar. Det mesta blir ju lättare. En att göra mat till. En som inte har någon att tjafsa med.. Mera än mig då =) Jag slipper medla.. Höra på tjat gånger 4.. nu blir det ju tjat gånger 1 i stället. Lite mindre tvätt att tvätta. Disk att diska. Jupp, det ska bli så skönt och synd att vi inte kan åka i väg men vi gör det någon annan gång.. Jag och Hanna.

Barnens kläder är nästan färdigpackade. Har lite kvar att leta fram och packa ner. Om några timmar blir det kramkalas och hejdå på ett tag. Vi höres efter det.

Sköt om er!

KramKram!

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

