* Sicken underbar överraskning!!

Strax efter lunch så ringde telefonen och det var Sussi.. min goa bloggvän sen flera år som ringde. ”Vill du ha besök?” Frågade hon och gissa om jag vart paff. Sussi bor ju i Sävsjö och det är ju en bit ifrån Köping. Dom har varit på semester och var i krokarna. Så jäkla underbart det var att träffas efter alla dessa år.. Hennes två så söta tjejer var med.. Mathilda och Julia plus Elmer.. Sussis ex man.. Ett av Sussis barnbarn var med en söt kille och som jag nu inte kommer ihåg namnet på och en liten, liten hund – Nala.

Vi har pratat i telefon och via våra bloggar samt mejl under några år.. och när man väl träffas sen så är det inga konstigheter.. Det var bara så naturligt.

Här kommer lite bilder från idag..









Hej då :(

Nu blir det tråkgöra.. Disk och tvätt.

Var rädda om er så hörs vi snart igen!!

KramKram!

2 svar till “* Sicken underbar överraskning!!

  1. Hej gumman! Tack för att vi fick kika förbi helt oplanerat. Tyvärr blev det ju väldigt kort, men väldigt mysigt att få träffas på riktigt och får krama om dig, som jag längtat efter att få träffa så länge. :) Goa ungar har du och en viss lite Hanna är ett riktigt charmtroll och hennes härliga kram värmde mitt hjärta lika mycket som din kram, vännen. Jag hoppas verkligen att vi får tillfälle att ses igen, utan att det går en massa år tills dess.

    Vi var hemma först vid 22 tiden, efter kiss paus i Katrineholm, mat paus på Mc Donalds utan för Norrköping. Till sist stannande vi även till i Eksjö för att köpa lite mjölk och rasta Nala, men då kändes det ju nästan som hemma redan. :)

    Har precis startat datorn, men känner att att jag nog inte kommer bli så långvarig här. Jag får läsa ikapp mig imorgon istället.
    Hoppas de stora killarna vågade sig fram, efter vi åkte. ;) Hälsa hela barnaskaran och puss på dig vännen min. ♥

    //Sussi

    • Finaste du.. Inget att tacka för..

      Det var ju så attans underbart att ni kom… Hela högen!! =)

      Skönt att ni kom hem välbehållna.. Jag borde inte ha sagt till grabbsen att det kommer två söta tjejer också… Haha Ja, då vågade dom sig inte ut.. Pinsamt ju.. Attans morsan.. Hehe. Men nästa gång så…

      Tack ännu en gång för blomman och för fikat.. Glasspaketet är slaktat för länge sedan. Gott ju! Fem lite gick åt i ett nafs =) Hanna har alldeles snart målat ut sin målarbok. Hon satt länge med den igår kväll.. målade för glatta livet =)

      Tack jag ska hälsa alla.. Hälsa ditåt med!

      Puss och Kram! <3

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

