* Måndag.. Allt kan hända!!


Allt kan hända precis som alla andra dagar men antagligen så händer det inte speciellt mycket överväldigande saker men det kan ju göra det.. Chansen finns så det är ju inte kört på långa vägar =) Förmodligen blir det ändå en helt vanlig tråkmåndag idag. I fredags då den 13:e höll dagen på att ta mig men det gick bra ändå. Höll på att ta lite dåliga och förhastade beslut men någon styrde bort mig så det gick ju bra. Då verkade beslutet bra men så här i efterhand så var det nog lite tokigt ändå.

Johannes fyller 13 år på onsdag.. Asså min planering är ju helt åt skogen nu ju. Klart jag visste att min älskade gosse fyller tretton men ändå så hade jag bokat onsdagen till Stockholm. Kanske hade jag lite som förträngt dessa kostsamma födelsedagar..Haha. Hade en del ärenden där och så skulle jag träffa Jatta som är där tills på torsdag from idag. Hon bor ju långt söderöver. Idag och i morgon går inte. Har inga pengar. Onsdag fyller Johannes då 13 år så det går inte då heller. På Torsdag så åker Jatta hem redan vid 12 så det går inte då heller. Johannes vill inte åka till Stockholm alls på sin födelsedag och givetvis har jag ingen talan.. det är ju hans dag.. Resten av året gör han som jag säger..Haha. Jaja.. det är som det är bara.

Sol här i Köping men det verkar blåsa en del. Inte är det så där jättevarmt heller.. verkar det som. Har inte varit ute än mera än ut på balkongen så det kan ju vara skönt ute trots allt. Barnen äter lunch just nu och när dom är klara så ska jag köra ut hela bunten. Hanna vill inte ut men den donnan ska inte få bestämma idag i alla fall… så ut ska hon.

Måste fortsätta att röja lite här hemma.. Snart går ett lass till tippen igen. När jag är klar här hemma så blir det källaren som står på tur. Sen behöver man inte hålla på med det om jag får boende i Stockholm fast egentligen inte OM jag får utan NÄR jag får =)

Nu blir det att röja undan lite i köket.. Dom verkar vara klara med maten mina ättelägg.

Önskar er alla en toppen måndag..

Var rädda om er så hörs vi senare någon gång..

KramKram!

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

