* #Koncentration…

Har lite att göra nu så bloggandet kommer lite i skymundan.

Sköt om er!

KramKram!!

2 responses to “* #Koncentration…

  1. Nu har jag tagit mig tid och läsa ikapp det jag missat medan jag var i Bålsta. Känner bara att jag längtar tillbaka till dig, det blev så kort… :/
    Önskar att jag visste någon som skulle hyra ut en lämplig lgh i sthlm. Palle och Anita överlät sin 4:a till Anitas två tvilling söner, som valde att bo kvar när resten av familjen flyttade till huset i Bålsta. Jag hoppas din efterlysning ger något resultat. Din längtan efter något nytt för dig och barnen känns väldigt tydlig i flera av dina inlägg, även när du inte uttrycker det i ord. Jag håller alla tummar och tår jag kan för att din tur är här snarast.

    Massor av kramisar till dig, vännen.♥

    • Finaste Sussi..

      Ja, det vart så kort men underbart att träffa dig och det dina..

      Jag kommer att hitta någonting så småningom.. Det är bara å leta och leta igen… och igen… och…

      TACK för dina tumma och tår.. Dom behövs ju =)

      Kramar i massor <3

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

