Daily Archives: 23 juli, 2012

* En liten tripp….

Några bilder först – Från Örebro igår..









Ja det var då några bilder från Örebrosvängen igår. Det går så trögt att ladda upp så jag slutar här och fortsätter med text.  Vi var aldrig inne i slottet. Såg på en skylt att det kostade en massa i inträde så då var det ju kört. Men det var trevligt att se utsidan på den..

Vi strosade runt överallt och vädret var ju bra för en gång skull. Varm och gott fast lite blåsigt emellanåt. Tur att vi inte åkte idag då man får vibbar av höst. Jag har gått omkring med raggsockor inne idag.. Brrr!!

Det var attans skönt att komma iväg härifrån det här gamla och invanda. Barnen var lite piggare och gladare hela dagen och inte så attans mycket gnäll och tjafs. Vi var hemma igen vid 18 tiden.. Det  tar ju bara dryga halvtimmen från Köping till Örebro så om vi räknar bort restiden så fick vi några timmar ”i land” =)

Jag tror nästan att sommaren har hoppat över Sverige i år. Vi kanske får igen dubbelt nästa år.. 6 -7 månader högsommar med ett snitt på en 43 plusgrader.. Ja eller så. Det vore välan något, eller hur? Vi kan ju svalka oss med minnet från årets sommar när svetten lackar som värst =)

Nu ska jag fortsätta med tråkgöror trots att klockan snart är 23.. om tio minuter eller så.

En trevlig fortsättning på alltet önskar jag er alla!!

Var rädda om er själva och varandra så hörs vi snart igen!!

KramKram