* Några bilder av glädje…





Barnen njuter.. Jag njuter.. Vi alla njuter och har det bra.

Bloggar mera senare.. Hus och kattvaktarlivet här i Tullinge kallar på oss big time nu.. Mooot vattensspridaren :P

KramKram!

4 responses to “* Några bilder av glädje…

  1. Underbara sommar bilder av glädje! :) Sämre jobb än att vara hus och kattvakt kan man ju ha. ;) Hoppas ni får några riktigt sköna sommar dagar i sthlm.

    Själv har det inte blivit så mycket data tid då det fina vädret har fått oss att vilja vara ute och när vi väl varit hemma, så tyckte jag mitt barnbarn kunde få låna farmors dator en del. Nu har sötnosen åter vänt hem till de norra delarna av sthlm och även Julia är där uppe, men nu mera är hon ju i Uppsala län när hon hälsar på sin pappa. Men så länge de fina vädret består blir det lite si och så med bloggandet, men jag kikar in när tillfälle ges.

    Ha det så härligt, gumman!
    Massor av kramisar!♥

    • Hej Gumman!

      Jupp.. sämre ju kan man ju faktiskt ha :D

      Vi har ju ett par dagar kvar.. Det går ju så fort detta. Vädret är ju också toppen.. Ungarna glada och katten nöjd.. Ja att huset står kvar är ju också positivt =)

      Sitter inte heller vid datorn så värst.. Nu en liten stund innan jag väcker ungarna. Klockan är ju snart 10 så det är ju dags att hoppa upp ur lopplådan..

      Jag har svårigheter att kommentera din blogg.. Skickade medd till dig på fejjan om detta för ett bra tag sedan..

      Nu ska ungarna upp..

      Massor med kramar min vän och ha det så härligt du med!! <3

  2. Så härliga bilder. Hoppas det fina vädret håller i sig.

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

