* Inte många dagar kvar av barnens sommarlov…

Så jag tänkte faktiskt ha sommarlov jag med.. från bloggen.

Åter med nya fräscha tag när skolan har börjat..

Var rädda om er!

KramKram ♥

6 svar till “* Inte många dagar kvar av barnens sommarlov…

  1. Det gäller att ta vara på tiden, så du gör helt rätt. Blir inte så mycket data tid för min del heller. Just nu pågår det storstädning av hemmet, ett flera dagar projekt minst sagt. På söndag drar jag och Mathilda norr ut i landet, Julia stannar hemma med hunden och ska även passa på att söka till körslaget, så den 12:e får du hålla tummarna att hon går vidare till Puttes kör i Vetlanda. :)

    Har sett alla härliga bilder du lagt in på FB, så jag vet att ni har haft härliga dagar i sthlm. Har inte tagit mig tid att kommentera då jag bara gjort några kort stopp vid datorn när jag tagit någon paus, men nu gör jag ett undantag. Livsfarlig att sätta sig ner vid datorn ju, för då är det risk att man fastnar och ju mindre man suttit där, dess då mer har man ju att ta igen. ;)

    Njut nu av de sista lediga dagarna, ja för ungarnas del alltså, din ”ledighet” kommer ju när skolan börjar. ;)

    Ha det gott vännen!
    PoK ♥

    • Hej Gumman!

      Tack.. Ja, det gäller att ta vara på tiden. Det är ju inte så många dagar kvar.

      Huu… skulle behöva storstäda jag med. Men orkar inte just nu och det försvinner ju inte.

      Åhh… klart jag håller tummarna för Julia.. Klart hon ska gå vidare =)

      Japp, min ledighet kommer sen.. nu är det 4 heltidsjobb som pockar på så lite avbrott är på sin plats. Jag får sova middag.. gud då skönt..Haha

      Ha det gott du med..

      Puss o Kram <3

  2. Ha ett skönt sommarlov hela familjen.

  3. Hej! Ja sommaren är kort, det mesta regnar bort? Minns du den låten? hmm känns igen i år eller vad säger du? Jaja vi hadde 7 soldagar i år på semestern allafall=) Wonderfull! Ha en fin dag!

    • Hej Areyanna..

      Japp den är kort och regnig.. Attans också. Men nästa sommar blir nog bra =)

      7 solskensdagar är ju inte så najs om man nu inte hade 7 dagars semester =)

      Tack.. Ha en fin dag du med!

      Kramar

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

