* Just för syns skull….

Jag har ju glasögon och trivs ypperligt med att ha dom. Men det finns ju vissa stunder då man önskar att man inte behövde dom. Ett av dessa önskar-att-jag-inte-behövde-dom stunder är när man ska bada.. ja i badhuset eller i sjön. Jag är ju halvblind utan mina brillor. Då önskar man att man hade kontaktlinser så att man ser att bada. Nu får man ju plaska i rena rama Londondimman framför sig. Samma när man kommer in från kylan.. Poff säger det så ser man ingenting för brillorna har immat igen.. Sen finns det ju hur många andra anledningar till varför man vill bära linser.

Lensstore finns dom här linserna som är bra att ha. Sajten är snygg och lättnavigerad och det är ju ett stort plus. Röriga sajter backar jag ifrån i all fall. Snabb leverans har dom också läste jag. 85% av alla beställningar skickas inom 24 timmar och det är toppen och snabbt, samt att priserna är bland som lägsta i Sverige. Nu får ni genom koden bloggfrifrakt fri frakt vid köp av minst 2 boxar så passa på att fylla på era lager.. Koden gäller September ut.

Ha det gott och vi syns snart igen!!

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

