* Hollywood… Hollyweird…

Jag brukar inte titta på Svenska Hollywoodfruar men efter alla skriverierna om Gunilla Persson och dom andra så kikade jag på några avsnitt på Tv 3 play.

Seriöst alltså.. Hur i helskotta kan TV3 ens visa detta? Och vad ger det för vibbar åt våra barn och unga?  Samtidigt som vi jobbar på att våra barn inte ska ska mobba andra..  så ser dom detta på bästa sändningstid. Dom hör andra prata..

Här är det en kvinna som uppenbarligen inte fungerar så där jättebra i vissa situationer och inte riktigt förstår konsekvenserna av alltet. En stor jävla kacklande mobbhög ger sig på henne.. Inklusive TV 3.. Tidningar.. m m.

Det är så skamligt att så medvetet offra en människa vars oförmåga förväntas ge tittarsiffror och läsare. ”Hon har valt själv” säger nog någon.. Visst har hon det men var det ett sunt och förståndigt val egentligen? Hon borde ju uppenbarligen inte varit med alls.

Tv3 och detta borde ju gå att anmäla och förhoppningsvis få det prövat rättsligt. Hur långt man får gå innan det är moraliskt förkastligt?

Den där sången.. Blev så gråtfärdig av hela situationen när sången presenterades för henne.. Dessa sneda leenden.. och sen den häpna oförståelsen när GP flippade… Det gjorde så ont att se..och höra.

Det är inte Gunilla Persson som är ”HollyWeird” Jag kan inte ens säga att hon är korkad.. Dom som var korkade var ju dom andra.. Dom som inte ville se vad som egentligen hände utan hängde på glatt i denna fruktansvärda kränkning av Gunilla. Dom visste ju att det kommer att komma ut till hela svenska folket.. Detta var ju inte inom ”fyra väggar” Ingen sade stopp.. Anmärkningsvärt uselt och fegt!!

I det här sista programmet så såg man verkligen några av människans uslaste och fulaste sidor.. Dom till utseendet vackra människorna var inte längre vackra hur man än försökte se..

Vart har det sunda förnuftet tagit vägen hos dom andra fruarna? Har väteperoxiden tagit kål på den slutgiltigt??

Ha en bra kväll!

KramKram!

9 responses to “* Hollywood… Hollyweird…

  1. Du skriver precis det jag känner! Jag var så jävla arg igår när jag såg det. Jag tänkte skriva ett inlägg men det blev mest svordomar och nedsättande epitet på de andra så jag raderade. Som du säger så har inte Gunilla det där filtret som de flesta har. Hon vräker ur sig elakheter, konstigheter och annat. Men det är så uppenbart att det är just för att hon saknar något. Det dom gjorde igår var däremot utstuderat elakt och jävligt. Att sen sitta och flamsa med att ”Jag trodde inte hon skulle ta så illa upp” är bara så otroligt dumt och genomskinligt.det är klart dom visste att hon skulle flippa ur fullständigt.Nej det där var ren mobbing och man mådde bara illa av att se det.

    • Halloj Catta!!

      Ja hua.. arg som ett bi här med.

      Fan för människor ibland.. Det är ju så uppenbart att det finns en brist hos GP som bidrar till hennes gränslöshet och oförmåga till att interagera med andra människor på ett sunt sätt. Vad kan dom andra skylla på?

      Jag håller med dig om allt du säger.. Mobbning på bästa sändningstid. Fy fan!!

      Kram

  2. Ja men precis! Jag kollade Gunillas Facebook i går och såg allt hat som flödade från vuxna människor mot inte bara henne utan även hennes dotter (vad nu hon gjort!), och jag tänkte: Den som inte ser och förstår att Gunilla saknar något och därmed kanske inte kan rå för sina stolligheter alla gånger, vad har de för brist egentligen? De måste ju också sakna något?

    • Dom andra kanske bara är okunniga och korkade rakt av.. Ett snäpp värre ju.

      Klart att man ger sig på barn också.. Skada så mycket som det bara kan skadas och det genom att gå på hennes ögonsten. Du vet väl hur vissa människor fungerar.. Undrar vem dom egentligen hatar? Gunilla eller sig själva?

      Det gläder mig att en del har reagerat mot detta… Det finns nog lite hopp om oss människor!!

  3. Pingback: Bloggprenumerationer och hemkomst | Cattasbubbla - Just read it !

  4. Ja, jag har då inte sett Hollywoodfruar – men det jag läste om detta var väl precis samma tanke. Jag ogillar mycket av det jag hört att Gunilla gjort – men att inte inse att man själv mobbar när man gör på det viset, det får mig att rysa. Det är ju inte mobbing om man är ”the good guy” känns det som man säger. Och det är väl så på en arbetsplats med. Den här jobbiga människan ingen står ut med – så då går alla ihop och hånar. Och sen kan de själva vara så emot mobbing utan att se sin egen del.

    • Hej Trollan!

      Jag skrev så här i en kommentar hos Catta.. citerar lite därifrån

      ”…. Det är ju som du säger att hon uppmuntras i hennes “sjukdom” Hon har ett mål.. drift.. och inom henne är alla medlen dit.. högst tillåtna. Allt annat går bort. Även om hon skövlar hej vilt på vägen dit så ser hon faktiskt inte det. Vi ser men hon förstår nog inte riktigt det vi ser och reagerar på eftersom hon inte kan se det som oss.

      Det bästa vore ju att låta henne vara… Men tyvärr så eldas hon på hela tiden.

      Det här är så sorgligt som bara den… ”

  5. Håller med er alla ovanstående! Stackars Gunilla! Vedervärdig mobbing!

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

