Dagsarkiv: 31 augusti, 2008

* Allsång på Himlabacken här i Köping.

Hämtade Hanna strax efter tre från Korttis.
Skönt att ha stumpan hemma.

Direkt efter korttis gick vi sen till Himlabacken (Nyckelbergsparken)
för allsång.
Det var jätte tevligt, glömde bort ett tag att jag var väldans trött ju, hehe
Shalini, Sani och barnen var också med..
fast dom slöhögarna åkte bil, hehe
så vi gick inte tillsammans.
Försökte får Shalini till att promenera hem med oss
så kunde sani ta bilen och barnen..
Men sörru, det gick inte..

Var så god, lite bilder från Allsången.

HA!! Har ni sett!! Nu är grabbarna på Magazin24 avslöjade.
Här ser vi vad dom pysslar med när dom inte ger oss
attans färska nyheter och bilder…
Där det händer – där finns dom!
Ser det inte ut som om Krister Svartström fotar Fredrik Klevenhaus öra?
Han med kameran är Svartström.. och ryggan Tillhör Klevenhaus.
Det är hårt arbetande grabbar så lite nöje ska dom väl få ha *ler*


Magnus Bäcklund och Jessica Andersson


Köpingsbor och säkert en och annan utomköpingsbo också…


Jessica Andersson (som precis vände sig bort)


Ok, jag glömde zoooooma
men det gröna strecket på scen är Charlotte Perelli.


Hanna sjunger allsång för full hals.. *ler*


Marcus sprang och letade den perfekta pinnen
till en pilbåge mest hela tiden.


Nu skäms jag.. men jag har glömt bort namnet (kom ihåg nu: jag var ju trött)
Men han sjöng i alla fall helt fenomenalt.
Ge mig namnet någon som vet.. i en kommentar.
Edit: Marcus Olsson ska han heta.. från Arboga
Enligt en kommentar från Pelle.

Ja det var några bilder från idag..
Mera finns här på Magazin24

Jag hade det jätte tevligt
Synd att jag missade fota dom helt fantastiska lokala förmågorna.

NU blir det faktiskt bingen..
Fast klockan är före 22

Sköt om er alla!!

KramKram!

* Jahapp…

Nu ska vi se..

Orkar inte se förresten, knappt tänka jue, hehe
Var på Hanttis med Christa igår..
En ganska trevlig kväll (tror jag, hahaha)
Det skramlar ett gäng pingpongbollar i skallen idag *ler*
Men det är självförvållat.. är egentligen bara trött
Nejdå.. det är inte så farligt faktiskt (..å jag ljuger så bra)

Först ska jag hämta Hanna
Sen blir det Himlabacken och allsång.
Klockan är 10 så jag hinner vila en stund
Hämtar tösen efter kl 15

Nä nu tog kraften slut, hehe

Det kostar att ligga på topp ska ni veta, hehe

Vi höres i kväll!!


Love you all!!!