Dagsarkiv: 26 april, 2009

* I´m in Love!!

I våren.. i livet.. och allt det där nya som spirar nu.
Våren är väl en underbar tid.. den ger oss känslan av hopp.

Hej på er alla!!
Igår så var jag, Birgitta, Tina och Christa ute på galej.
Hantis och Monaco Blues Band var målet..
och jooo.. så småningom så hamnade vi där.
Men först så satt vi hos Christa och hade trevligt.
Attans fina tjejer dom ovannämnda är ska ni veta.
Glada, roliga.. helt underbart fina tjejer.
Bilder kommer i morgon och en utförligare rapport .. haha
Är nog en aningens trött av gårdagen =)
och orkar nog inte vänta på att Jessica ska skicka mig dom.
Men jag lovar att alla snaskiga detaljer (helt ocensurerat)
från gårdagskvällen kommer sen… haha
Ska bara leta fram först en håla att gömma mig i efter det. =)

Vädret idag har väl varit sådär faktiskt.
Sol.. moln.. sol.. moln…regn.. moln…sol… moln…
Gick ut med ungarna vid 11 tiden och in kom vi väl efter 18 någongång.
Lunchen åt vi ute…. det blev Pizza från ”runt hörnet”
I kväll blev det Tacos… gott men hua så trött man blev efter maten.
Det var riktigt jobbigt att existera då… haha
Är fortfarande trött och det blir tidigt i lopplådan i kväll.
Men knäpp som jag var så satte jag på en maskin med tvätt nyss.
Ja meen hörrni!!… satte inte på …på sätt..haha
Bäst att klargöra det ifall någon tror annat… hehe
Ja i alla fall så måste jag vänta på att det ska bli klar.
Det är väl en timma kvar eller så..
Så strax efter 22 kan jag äntligen sluta mina bruna vackra (nåja) ögon.
Sen får man hoppas på att drömma fina drömmar också.
Det vore väl fint att vakna glad sen när klockan ringer vid 05:30 tiden.

Måndag i morgon… skönt ju med lite vardag.
Helgen har känts så intensiv på ett konstigt sätt..
Elias kom hem medan jag var i affären nu i kväll.
Han hade haft det bra i Nykvarn med farmor och Farfar.
Han tyckte det var så kul att träffa Samuel igen.
Hoppas dom kan träffas snart igen!!
Elias mår inte hundra just nu..
Han fick ju ont i halsen innan han åkte i fredags..
Under helgen har hostan kommit.
Han kraxar som den värsta målbrottsskata nu..

Nä nu börjar bokstäverna hoppa lite oroväckande…
Ska försöka stå ut tills maskinen blir klar.

Önskar er en underbar fortsättninig på Söndagskvällen.
så hörs vi i morgon!!

Take Care!

KramKram!