Dagsarkiv: 3 juni, 2010

*Det är sommar och det är sol och det är koskit i hagen…

Vilket underbart väder vi har nu!!
Solen skiner och det är varmt..
Gårdsliv blir det givetvis idag.. som det var igår
och förrgår och många dagar tidigare..

Här är några bilder från dom senaste dagarna..


Fina Christa… Singel är hon också =)

En till fin tjej – Linda

Det är bara fina tjejer på gården. Här är Shalini.

Fina killar har vi också.. Här är det Elvis.. Ernadas gubbe
och hon själv ville inte vara med på bild.


Här är det Marcus som lattjade med Kameran och sin skugga…

Den här var också i kameran… Min älskade lillgubbe.. min minsting =)

Hanna.. min lilla Lillgumma!

Samling vid pumpen

Lek på gång.. Marcus har en kotte som alla försöker få tag på =)
Sami, Philip, Marcus och så Hanna.

Hanna är en ettrig och envis liten tös…
Hon ska bara ha kotten kosta vad det kosta vill..Haha

”Den blomstertid nu kommer
Den blomstertid nu kommer med lust och fägring stor
Du nalkas ljuva sommar, då gräs och gröda gror
Med blid och livlig värma till allt som varit dött
Sig solen strålar närma och allt blir återfött.

De fagra blomsterängar och åkerns ädla säd
de rika örtesängar och lundens gröna träd
De skola oss påminna guds godhets rikedom
Att vi den nåd besinna som räcker året om”

Ja det är så underbart att sommaren är här…
Jag njuter i massor.. Barnen njuter i massor
Hoppas ni gör det också… Njuter i massor!!

Det kom någonting på posten idag som fick mig att gråta…
Gråta av glädje och tacksamhet. Helt enormt! Vart så paff!
Det som kom kom så så lägligt.. mera lägligt än vad h*n kanske förstod.
Lägger ut bild i nästa inlägg (Tror jag)
Jag säger ju det.. NI..Mina läsare..är helt Outstanding..
Ingen snack om saker…
Ni alla är fantastiska människor med stora, varma och vackra hjärtan.
Det är ju ni som gör att jag fortsätter att blogga.
Genom att ni läser.. kommenterar.. så ger det mig kraft att fortsätta.
Vore ni inte här så vore inte jag heller här =)
Dom varmaste Kramarna med många hjärtan i till er alla!

Snart ska jag hämta dom två små…
Sen blir det gårdsliv som vanligt fram till kvällsmaten.
Maten blir säkert försenad men man ids bara inte gå in…

Önskar er alla en helt fantastisk fortsättning på eran dag!!

Vad rädda om er så hörs vi snart igen!!

KramKram!