Dagsarkiv: 18 juni, 2010

* The sun is always shining on somebody

Fast här i Köping är det grått och det regnar.
SKÖNT faktiskt… kyla stärker.. den piggar upp.. renar..
Eller någonting ditåt… Inbillar jag mig iaf…Haha

Jag är trött… trött i kroppen.. Orkar nästan ingenting
Och det jag måste orka .. känns rejält men så är det nog efter influensor.
Aldrig har det varit så här trögt att komma igen..
Men idag så blir det att inhandla en flarra
av den gudomliga drycken CHISAN på hälsokost.
Då ska ni se att det blir fart på kärringen snart..
Ja och en stor flaska Mivitotal plus = Vitaminer i mängder o annat behövligt.

Idag så ska Hanna till korttis.. via fritte.
Skönt faktiskt…nu kan man slappna av lite.
Inte för att hon kräver så mycket… minst av alla ungarna här.
Men det att hon är ju så försinkommen och hon kan ju få för sig att göra korvsoppa om hon blir hungrig och hon frågar inte mig…Hahah
När det gäller dom andra barnen så skulle det aldrig falla dom in
att kocka frivilligt…Hahaha Skitungar!!
Men så är det.. Hanna kräver passning vare sig man orkar eller inte.
Så den biten får korttis ta i helgen… och det känns helt OK.

Nu ska jag ta en lova till här hemma för att leta efter Hannas dosett..
Den försvinner med jämna mellanrum…
Sen bylta på lite kläder på en själv och barnen och sticka ut i regnet.

Önskar er alla en helt fantastisk Fredag!!

Sköt om er så hörs vi snart igen…

KramKram!

 

(Att lägga in taggar krånglar igen.)