Dagsarkiv: 24 juni, 2010

* Please..

Oh blogreaders please buy me a Mercedes Benz.
My friends all drive Völvo, I must make amends.
Worked hard all my lifetime, tills mai kotor broke down
and no help from my poor friends. ..
They fuckin work all time.

So oh blogreaders please buy me a Mercedes Benz
or a color TV. .. you know.. Brett som sjutton…Vide Screen
You can by me a Städerihjällperi… I allmost broke Down
Ja soon… veri veri soooooon…

I’m counting on you my blogreaders, please don’t let me down.

Äsch då…. Hahaha

Nej… man ska inte driva med folk. Lågt ju – Sorry!!
Tänkte bara på det förra inlägget…
och jag menar.. jag är ju inte helt genomsnäll.. Men nästan jue… Haha
Har blivit expert på att banka ner hornen.. Skönast så=)

Nu raskt över till någonting bra mycket trevligare än avundsjuka.

Vi har haft Gårdsliv med Grilla… Med fina vänner.
Pratat, skrattat och haft det gott…
Vädret har varit det allra bästa… Sol och värme
plus då lite blåst.. Så skönt.

Jag vet inte om jag törs säga det här…
Det kom ett paket på posten idag… Hahahaha
Till Hanna från Paula =)
Blixten Mc Queen plåster….
Hon gjorde ju illa sig när vi var och badade på Malmön
och ingen hade plåster med sig..
Ja då när Paula var här och hälsade på… I förrgår var det väl?
Hahaha… mitt minne är ju helt urblåst.. =)
Hon vart ju så glad.. ”Kviinplåster” sa hon och pussade paketet =)
Tack finaste Paula… =)

Nu ska jag välan ta och röja lite här hemma…

Men i will be back.. Vare sig ni vill eller inte..
Precis som vanligt… =)

Sköt om er alla!

KramKram!!

* Okidoki vänner… Vad är det frågan om??

Helt plötsligt har det börja strömma in folk från förra sommarens ”Fattiga barn” artikel i Expressen… Där finns det ju en länk till mig.
Måste bara påpeka också att min medverkan var ingen klagosång
utan delade med mig om hur jag fixar mitt liv som arbetslös
flerbarnsmamma med flaggan i topp.
Det var liksom menat som ett ”Peppinlägg” till andra föräldrar
som har det som jag.

Såååå… Vad handlar allting om nu då?? Haha

Har setat ute och haft gårdsliv…
Snart blir det affären..
Sen blir det Gårdsliv med grilla…
S e n… Kan jag ta alla eventuella Varför……..? =)

Be Nice där ute…

KramKram!!

EDIT: NU vet jag vad det handlar om =)
Det är inte värre än den hederliga svenska avundsjukan…
Anonymt givetvis..:P
Länk finns i förra inlägget i kommentarerna…
Det här är någonting som jag bemötte förra sommaren
Ids inte tjata om det längre.. Gå bakåt och läs…
Typ från 29 Juli 2009 och framåt… Där har ni mina svar till det mesta.