Dagsarkiv: 28 juni, 2010

* Pröva dina vingar och dyk i Blålera..

Har varit på Malmön hela dagen.. Med Christa och alla barn.
Ja i alla fall sen före Lunch…
Så så underbart det har varit.. är så nöjd med dagen.
Barnen har badat.. och haft det gott..
Jag har också badat i blålera… gott det med ju…Haha

Nu är vi trötta… men glada och nöjda..
Precis som det ska vara…

Life is Najs faktiskt…
En enkel grej.. Inte Söderhavet… utan Mälarens skitiga vatten
kan bryta av vardagen så enormt…
Sol och värme… Underbart sällskap… barnens glädje
Det kommer man ju så långt med… man behöver inte åka längre än 7 km =)
Christa får köra två gånger dit och två hem…Gulle henne..
Som idag både dit o hem…
Det gör hon så gärna verkar det som.. Jo det gör hon =)

Nu ska jag ta och försöka få bort allt sand som följde med i Handdukar och dylikt…. och skura av mig blåleran som är lite överallt på min kropp.
Ungarna får gå via duschen till sängen snart…
Det blir väl ett par maskiner med tvätt också….

Antagligen blir det lopplådan tidigt idag för mig…
Skulle gärna göra en djupdykning dit på en gång… *GÄÄÄSP*
Men det blir väl runt midnatt som vanligt…

Äsch då… Nu sjungs det på TV.
Allsång från Göteborg med Lotta Engberg.. ”Lotta på Liseberg”
Meeh.. nu blir det väl soffan då en stund..
Tar alla skäl för att slippa ta itu med skiten här hemma ju…Hahaha

”Gå upp och pröva dina vingar
Och känn hur underbart det är.
Där ovan molnen du dig svingar
Och fröjdas åt att vingarna bär.
Se på fåglarna, som sväva i det blå,
Det är deras kurs vi gå,
Så gå upp och pröva dina vingar
Och snart är hela jorden Din.

Sköt om er alla!

KramKram!