* Syskonkärlek 21 Maj 2011










Mina två vackra småttingar – Hanna och Marcus!
Jag har fem barn.. Fem älskade vackra ungar. Tack livet för dom!!

Vad ska jag med barnledigt till egentligen? Det är ju barnen som ger mig styrkan och orken. Det är ju dom som ger mig skrattet och Lyckan… Dom ger mig Kärleken. Barnledigt ger mig bara bakfyllan..Haha.

Ahhh…Jag ska ta mig i kragen.. Lovar!!  Och ha min barnlediga helg.. För hur underbara mina barn än än. Hur mycket jag än älskar dom så behöver jag få rå om mig själv i alla fall en helg vart fjärde.. femte år :P  För att orka rå om oss alla sen på bästa sätt. Inte många dagar kvar..  =)

Vi hade några fina timmar på gården och hade lite Gårdsliv med fika men det blåste nog lite väl ibland. Johannes kom strax efter lunch från klassresan. Han hade haft det bra!! Han dök in till Elias rum på direkten och datorn där. Elias är ju i stugan.. Klart man måste passa på då =) Elias ringde idag.. och fasiken vad jag började sakna honom rejält.. Han är ju tonåring och har tonåringarnas olater.. så man har ju önskat han t o r till månen en del gånger..haha. Men snart är han hemma och månresor kommer att önskas en och två gånger till..Haha

Klockan har passerat midnatt  med 01:20. DomedagsLördagen gick som smort.. Efter några nyp i armen så konstaterar jag att jag fortfarande är här =) Bäst att hoppa i lopplådan.. Tre ungar kommer att kvittra som små lärkor i morgon bitti.. Dom kommer att kvittra fram med små lena röster.. ”JAG VILL HA FRUKOOOST MAMMA” Önsketänkande ju..Kanske får jag det till små lena röster om jag sover med öronproppar.. trippla..haha. Nejdå.. så farligt är det inte. Men man brukar ju sova som bäst då… Just då när dom kliver upp =)

Önskar er en attans bra Söndag!!

Sköt om er!

KramKram!

(Ps.. Kommentarer som är obesvarade svarar jag på lite senare idag.. Har inte varit inne här så mycket under dom senaste dagarna)

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

