Dagsarkiv: 17 mars, 2012

* Lördagsplaner…


Det är sommar snart…

Idag så blir det att åka till Västerås och städa pappas lägenhet. Åker så fort ungarna har vaknat. Få se hur mycket jag kan göra på grund av nacken men någonting ska man väl åstadkomma. Det är bara att bita ihop.. Skam vore det annars. Merja får ändå ta det mesta misstänker jag.

Hanna är på Korttis. Johannes är hos en kompis. Han har sovit över där. Få se om jag ska plocka upp honom därifrån på vägen eller om han hinner komma hem innan. Marcus och Elias sover just nu. Klockan är ju bara 08:02 så det är väl inte så konstigt att dom slaggar fortfarande.

Vädret är grått och det ska väl bli lite regn också mot kvällningen. Tråkväder med andra ord men så är det emellanåt. Det kommer nog snart en tid då man önskar att solen skulle försvinna ett tag och regnet komma.. så att man kan andas en stund för att det är så varmt =)

Har inte gjort ett dugg här hemma. Så jag har kvar det mesta jag skulle ha gjort. Har sparat mig tills idag för det är viktigare att pappas lägenhet blir bra städad så att vi kan lämna den sen utan att behöva skämmas.

Hoppas ni alla får en underbar Lördag.

Sköt om er själva och varandra så hörs vi lite senare.