* Jamen.. än är inte kärringen död….

Inlägg numero 2 denna dag skrivs här och just nu. Måste ha överdoserat kaffet eller så =) Men måste ju berätta att utvecklingssamtalet gick alldeles utmärkt. Hon når dom uppsatta målen.. Hon utvecklas mycket bra och är en duktigt tös. Fast det visste jag ju redan.. =)

Fredag i morgon.. Skönt att inte behöva stiga upp så tidigt under ett par dagar. Ja helgplanerna vet ni ju om.. Att undvika Köpingsfesten så gott det går =) Det blir också Gårdsliv och så.. Annars inget speciellt. Hur är det med er.. Vad har ni för helgplaner??

Hoppas ni får en bra kväll!

Sköt om er!

3 svar till “* Jamen.. än är inte kärringen död….

  1. hej gumman! Fullt upp med ”kattparty”. Dvs har skrivit tenta, städat bilen, fixat i trädgårn och imorgon börjar jag tidigt. Jobbhelg, som du vet. Där går den mesta tiden, tyvärr

    • Hej Finaste..

      Ja.. du har fullt upp hör jag =) Hoppas tentan gick bra! Fast du är ju klok och duktig så det gick säkert hur bra som helst ju..
      Japp, vet att det är din jobbarhelg.. Men hav tröst.. snart hägrar Sweden Rock ju :D Tack för att du noterade frågan i bloggen..

      Kramar i massor och hälsa Kjelle och Pelle

  2. Imorgon, eller rättare sagt senare idag, så blir det en tur till sjukhuset i Jönköping, där Mathilda har ett återbesök. Sen blir det kanske en sväng på Ikea? Jag fick ju ett presentkort av mina söner med respektive, samt mina föräldrar, som jag inte utnyttjat en krona av ännu. Nala, ska med, så det blir inte så mycket spring i affärer då, tack och lov.

    Sen ska det tydligen vara en Vikinga marknad i Vetlanda fredag-lördag som vi troligen ska besöka. Det ska tydligen vara lite roligheter här hemma i stan också, men av erfarenhet vet vi att det inte brukar vara så mycket att jubla över.
    Mors dag på söndag, så då blir det säkerligen fika hos mina föräldrar.

    Oj! Inser just att det inte blir så mycket vila den här helgen, men det kan ju vara kul att göra något ibland.

    Visst är det rätt trevligt att få höra att ens barn klarar sin skolgång bra, även om det inte kommer som en nyhet. I år kändes det lite extra bra, eftersom båda min tjejer har haft väldigt hög frånvaro och ändå jobbat ikapp sig över förväntan.

    Tack för din goa kommentar på FB. Önskar så, att du funnits närmare, helst av allt granne med mig. :)

    Natti natti kramis! ♥

Klart som korvspad att man blir glad av lite respons så kommentera gärna.. emellanåt =) Ha det fint!!

